Ahad, 29 November 2009

hatiku riang sekaliiiiii.............

21 nov- pagi tu br aku perasan tali handbag AD aku sudah terputus. sedih tul..... so aku pun cete le kat hubby aku n mengadu2 manja gitew minta belikan handbag baru.....ada ka patut dia suruh aku pakai paper bag or bw beg YAMAHA dia pi keje ! cinabeng sungguh! ntah nape ntah that day aku terlalu sensitif( aku tgh bendera jepun masa tu ) ngn kata2 hubby yg bergurau2 gitu....so aku merajuk leeee...... pastu my hubby pujuk n ajak aku n ank2 pegi jusco bkt tinggi beli handbag...apalagi hatiku berbunga2 n senyum sampai ke telingaaaaa.... sampai kat JJ , kami pegi mkn kat pizza hut dulu coz alin asyik ckp lapar2....after that aku pun bershoppg...sebenornya nak beli handbag je, ntah camna terbabas beli purse n T-shirt sekali hehehehe....... ank2 n hubby tgk je yeeee.... enkorang punya bonda dah beli kat SACC kannnnn....hubby lak dah beli handphne baru kannnnn.....so this is my turn , ok! hehehe happynye100x........

baju pink yg seksi gitew , auwwww......

purse polo

hand bag cleef

Tiada ulasan:

Catat Ulasan