Ahad, 15 November 2009

AKHIRNYA KAU PERGI JUA...........

Entry yg lepas ada aku bubuh tjk ni kan...... dulu mmg sedih sgt but la ni x rs apa2 dah....kami dah lama bersama since 2000......kemn2 bersama2 wktu gembira@waktu bersedih.... kkdg tu wat aku bengang pun ada....sikit2 nak merajuk pastu kopak purse n duit kutu aku coz nak pujuk dia punya pasal. 2 minggu lps aku dan dia tlh dipshkan olh perbuatan hubby ku yg amat mengejutkan ......pd suatu magrib yg sunyi :


hubby : abg dah jual kete wira tu....
aku : hah ! nape jual ?
hubby : tgh ada buyer, jual je le. ...
aku : dapt brp RM ?
hubby : ada le sikit, nasib x tmbg kati je kete tuuu....
aku : so esk nak pegi keje camna ?
hubby : xpe wat ms ni i htr u n ank2 n tghari lak...bisa diaturrrrr....
aku : ok...bl nak beli kete br ?
hubby : yg tu ...u dont wory, i tgh cari2 niiii.....
aku: up 2 u laaa.....
Begitu le dialog ku n hubby but sampai lani xde lg kete br tu.... my hubby said plg lwt awl januari 2010......ok , wait n see.....
ini le kete wira ku yg sgt2 dn byk berjasa pada kami sekeluarga ......



enjin mitsubishi 4G 91





gear manual



kete ni dah aslnya kaler dark blue pastu tukar kaler hitam pastu tukar kaler biru + karat lg. kete ni dah lama jd aset sdn bhd hubby aku......aku biasa bw kete ni ke sk n kekadang ke kelas di politek shh alam. msh sedap bw w/pun usia kete ni dah msk kategori warga emas. plg laju aku pernh bw kete ni 150km/j (kat h/way leee...)still pikup beb...
anyway, wirakuuuuu....i love uuuuuu.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan