Isnin, 14 Disember 2009

gastrik datang lagiiii....

jam 3.45 pg 14.12.09-tiba2 aku terjg dr tido dan kepalaku terasa brt dan pusing....siap ngn angin kuar x henti2 + loya2 n rs lmh2 bdn..... minta hubby urutkan n i x leh baringkan bdn ...asl baring je rasa nak muntah, dlm kul 4 lebih gitu aku munth bagai nak rak dlm blk air...rs lega sikit . hubby kasi minum air ...but dlm kul 6 gitu aku muntah lagi...terseksa rsnye...lps dah mnth bagai br rs lega sikit n dpt le tido skjp...
ingatkan pg isnin tu leh le buat keje2 rmh, idak jugak coz bdn msh lemh n rs loya2 nak mnth lg... suruh sophea call hubby bgtau aku msh lg x sht....dlm kul 10 gitu hubby sampai n bw aku pegi klinik...jumpa doc then ngadu2 pastu doc kasi 1 injection kat montot aku....sakit wooo.... ayalin siap gelak2kan aku....bertuah punya anak.! sblm blk ke rmh , hubby belikan bubur nasi kat dapur kota n sampai je kat rmh aku trs mkn bubur tu tp x byk coz selera xde maaa.....aku pun mkn ubat yg doc bg then apalagi zzzzzzzz...... skrg ni dah rs lega sikit but still lmh lg ... hubby, ank2 n kwn2 doakan aku cpt sembuh ye....Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan