Ahad, 15 November 2009

Nasi Arab Restoran Saba Cyberjaya

hari ni aku ada amali kimia kat UPM . start kul 9am, hbs kul 2 pm. my hubby n ank2 dtg jemput aku n kami decide nak mkn nasi arab cyberjaya. kami pernah mkn nasi arab ni kat rmh adik aku di serdang. she n her hubby suka mkn nasi ni, mmg superb......! so aku pun called her n tanya dia kat mn nak beli nasi arab tu....she said kat restoren saba, cyberjaya. so kami pun terus ke sana berpandukan GPRS n guided from my BIL by phone. dlm situasi yg konfius + pnh ksbrn, akhirnya kami sampai gak kat restoren tu ngn penuh bangga . restorennya kocik jeee but dia punya customer punya le ramaiiii......so kami order take way je leeee..... hubby i order nasi +kambing saiz regular(1 org mkn) n nasi+ayam saiz large( 2 org mkn). kena tunggu 5 minit, siap bg kupon ada no.order utk claim order. so, smntara tngh tggu order tu , aku n ank2 pun snap gmbr, maklum le 1st time menjejakkan kaki kat cyberjaya .......
pas dah ambik order , kami trs blk rmh coz msg2 dah x sabar2 nak melahap nasi arab tuuuu....kuar dr cyberjaya jeee hubby aku cam pelik ! rupanya dia dah terslp msk jln.....tersosat jap...so hubby pun u turn then msk jln lain then siap aku lak nak kena bc sgnbrd n akhirnya berjaya gak kami berada di jalan yg betul..... muka punya laaaa happy . sampai je rmh trs aku kms meja mkan, hdgkan nasi arab td. ank2 aku siap minta nak mkn dgg kmbg. nasi arab saiz L tu siap blh mkn 4 org bg kita org asia leeee...... dagingnya sgt lembut, dgg aym pun lmbut sampai ke tlg aym...beb.....
lupa lak nak bgtau hrga nya yg saiz L rm15 n saiz R rm17 ....murah kan ? cuba leeee......sedappppppp................!







daging ayam + dgg kmbg yg dah tggl suku (balut ngn kertas aluminium)
nasi+dgg kmbg+ air asm tomato+salad (dah half mkn br ingt nak snap)
hubby yg tersenyum sipu malu gitewww..auuuuw....
otw blk rmh ....hepiiiiii...........

sophea n soraya
sempat bergmbr di dpn restoren
hubby yg pegi ambik order

restoren Saba signbord kaler biru


Tiada ulasan:

Catat Ulasan