Ahad, 15 November 2009

Murah rezeki......

Alhamdullillahhhhhh..... hr sabtu (14/11/09) aku n family dpt jemputan kenduri so maknanya mkn free that day. hr sabtu aku n family bfast kat cafe UM coz aku ada amali bio kat makmal jbtn bio start kul 9am-5.30pm but lect tu ckp if u all dpt siapkan amali ngan cepat leh blk awal so apalagi secepat jet perjuang aku n kwn2 wat amali yg ada 5 eksperimen coz nak blk awal punya pasal. lbh krg jam 2.45 pm aku dah siapkan report amali bio tu n submit...legaaaaa..... dlm kul 3.30pm hubby n ank2 dtg jemput aku kat UM n we r bergegas lak ke rmh kak zarina (PK HEM skbk2) kat anggerik doritis , kt kmning, dia wat kdri doa selamat, dia n her hubby nak pegi kerjakan hj di Mekah pd 19.11.09 ... lbh krg kul 4.15pm kami sampai n trs mkn2.....ank2 mkn laksa + kek, hubby n aku mkn laksa n nasi tomato. tgh2 sedap makan kak KT n ank2 sampai pastu Shira n fmly lak sampai..... dah jumpa kwn2 confem le sembg2 kan n gosip2 kannnn.....lbh krg kul 5pm we r pun minta diri . seronok tengok org dapat pegi hj, nmpak bersih jeee muka diorg.....anyway , aku doakan kak zarina n hubbynya n kak rosenani n hubby dpt mengerjakan hj dengn sempurna, mendpt hj mabrur dan slmt pegi dan selamat pulang. Panggilan Hajiiiiii...tlh tiba lggggiiiii.....
mlmnya lak lps solat isyak, aku, hubby n ank2 bersiap2 coz nak pegi kenduri berkhatan anak lelaki sulung kwn aku norly arnita .. rmhnya dokat je ngan rmh aku kat jln kebun jeee..... kiranya rzki aku n family that day dlm area rmh aku jeeee..... sampai sana dah ramai org.....trs slm ngn tuan rmh n trs ambik mkn. menunya mmg best n superb siap ada kmbg golek 2 ekor, maklum le laki dia kan tokey kmbggggg..... kat sana aku jumpa kwn2 skbk2 cam kak rosmawati sefamily, shidah tawab sefamily, kak KT n mak dia , ckgu ibrahim n ckgu shaari . we r mkn kenyang2 n puas2 maklum le mkn free.....hbs mkn,jmpa kwn2 jap pastu slm2 ngn tuan rmh then blk rmh....aku kena tido awal coz esk aku ada amali kimia kat UPM lak.....aduhhhh sggh penat rasanya bdnku ini.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan