Isnin, 28 Mac 2011

TEMUDUGA DG41

Hr ni (28/3/2011), terkejut + bersyukur apabila namaku terpilih tuk ditemuduga pd 14/4/2011 di SPP,Putrajaya... nerves pun ada coz x tau nak mula dimana, nak baca yg mn dulu..ish, gabra aku! Esok, aku nak tanya kwn2 aku yg sama2 apply thn lepas, depa dah dpt tarikh interview ke blm.... if kwn2 aku dpt tarikh yg sama ngan aku, lagi bagusssssss.....sekurang2nya kurang sikit rasa nerves n blur aku ni.... anyway, harap2 sgt penemuduga aku nanti bukan yg jenis serius giler...hrp2 dpt yg baik2 belaka... hehehehhehe.... pasni aku kena study hard psl isu2 pendidikan, FPN dan pelbagai lagi isu yg ntahapantah.... Ya ALLAH ya Tuhanku, bantulah hamba mu yg hina ini...dipermudahkan segala urusan, pekerjaan,amalan dan ibadah ku di muka bumi ini.... AMINNNNN........ = ))




Tiada ulasan:

Catat Ulasan