Sabtu, 26 Mac 2011

aktiviti 26 mac 2011

Hari ni aku n hubby ada aktiviti masing2 di tempat kerja masing2....
jam 9 pg- aku kena attend meeting PIBG SKBK2 (1st meeting) ,dan pd waktu yg sama cik hubby ada kursus di yamaha till ptg...
anak2, aku angkut sekali pi sekolah...sblm pi kasi depa mkn soto kenyang2...
be4 9 am aku dah smpai sklh, sharp 9,meeting pun start...pong pang pong pang...hbs meeting kul 11 am...pastu ada mkn2 sikit then lam kul 12 berdesup blk rmh....
jam 6.30 ptg cik hubby br sampai rmh , kami ank beranak pakat bersiap laju2 then terus ke IJN.
jam 7.30pm sampai ke IJN then terus ke ward kenanga, kami ke sana nak ziarah suami kak ros ( abg hashim) yg addmitted di sana since last week.. be4 this hubby kak ros masuk ccu, br 2,3 hr br masuk ward biasa... sedih gak tgk keadaan abg hashim yg lemah n sukar nak mkn sprti biasa, quantity air yg di minum pun kena control...buat kak ros, semoga Allah beri akak ketabahan yg tinggi tuk menghadapi semua ini...buat abg hashim, semoga cepat sembuh dan leh menjalani kehidupan yg lbh baik..Aminnnn..
jam 8 pm (lbh kurang laa) , kami pun kuar dr ward, sampai kat lobby level 3 tu ternampak lak seorg blogger iaitu en.Laloque d'loqlaq aka hubby kepada viruspadu...terus nampak anknya yg comel Anoi... terus aku tegur en.laloq tu....pastu nampak annisa with ayin ank kak lang big mouth, nampak jugak ceeramoon n ksha tp x sempat tegur but x nampak jemah.... en.laloq bgtau wifenya ada kat dlm ward meneman ibunya yg dimasukkan semula ke ward kerana ada darah beku (be4 this ibu jemah kena operate jantung)....teringin nak jumpa jemah n ceeramoon...memandangkan kami pun nak cepat ke shah alam, so aku cuma minta en. laloq sampaikan salam jeeee..... InsyaALLAH, pjg umur leh aku bertemu face 2 face ngn blogger2 terkenal ni...
Dr IJN terus aku ke Salam MC di seksyen 19 shah alam..ziarah ank sedara (ank abg mi) ,Nur yasmin Hanani....dia admit situ kerana demam berpanjangan n suspect denggi...sesmpai kami di sana be4 9 camtu ,lepak sana sampai be4 10 ..Alhamdullillah ,Yasmin dah sihat n esok, hr ahad yasmin dah leh blk rmh....
disebabkan perut masing dah berdangdut terus kami ke muara klang....mkn2 seafood yg yummy2... mkn sampai licin....bebaloi ngn harganya RM98.20.... usai mkn, terus blk ke rmh....
mlm tu kami anak beranak terus masuk bilik n tido zzzzzzzzzzzzzz........

Sekiannnnnnnn.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan