Ahad, 8 November 2015

KENAIKAN PANGKAT DG41 KE DG44 (2015)

ALHAMDULILLAH, REZEKI DR ALLAH SWT...
Pada 4 november 2015- result kenaikan pangkat bg lantikan guru dr Julai- Disember thn 2007 bg fresh graduate n 2010 bg exppld... x sangka awal pulak result kuar, kebiasaannye hujung thn baru kuar result..Allahuakhbar mmg gembira sangat sehgga kuar air mata sbb bersyukur sgt ats pemberianNYA...
Untuk lantikan Jan-Jun dah dpt surat lantikan n kerani tgh buat gaji baru diorang... harap2nye srt lantikan aku pun sampai ke sklh cepat gak ler coz x sabar nak merasa gaji baru ni...hehehe

Untuk dg44 kenaikan gaji tahunannya lebih rm25 dr dg41 so lps ni gaji aku naik rm250 setahun. Elaun2 pun berubah... elaun rmh -rm250 naik rm400
                elaun KA - rm300 tukar jd elaun keraian rm400, elaun COLA dpt sama jer rm300.

              Alhamdulillah, wpun x byk mn tetapi tetap bersyukur dgn rezekinye...
Bkn aku sorang je yg dpt 6 org rkan aku pun berjaya...tp ada sorang ckgu jer yg x berjaya...

Anyway , semoga rezeki yg diperolehi ini adalah rezeki yg diberkati dan dpt meningkatkan lagi motivasi diri utk lbh berjaya dan meningkatkan keimanan dlm diri dgn niat segala ibadah dan ibadat yg aku lakukan di muka bumi ini adalah KERANA ALLAH SWT...AAmiiiinnn...


Hah, lps ni  nak apply GURU CEMERLANG or PENTADBIR ye ? ada aura ke kite ni... hahahaha...berangan je laaa...hehehe...


bye2 ADIOS!



10 ulasan:

  1. Adakah tahun pertama kenaikan gaji tahunan masih rm225?contoh: Tarikh lantikan okt 2015.jadi Sampai okt 2016 Baru saya dapat rm 250?tapi Elaun dinaikan superti dg 44.hanya kenaikan gaji tahunan saya rm225 Saja

    BalasPadam
    Balasan
    1. basic pay okt 2015 + rm225, for julai2016 rm250 n okt 2016 rm250
      elaun tetap pemhn rm400 +
      elaun keraian rm400+
      elaun cola

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. sekarang saya gaji pokok 4104.56, akan naik dg44 pada bulan october. Maka saya akan dapat 1 gerak gaji Rm250?

    BalasPadam
  3. Kalau da terima surat, lama tak proses utk gaji baru?

    BalasPadam
  4. Kalau da terima surat, lama tak proses utk gaji baru?

    BalasPadam