Khamis, 22 Oktober 2015

CUTI JEREBU 19- 22 OKT 2015

Minggu exam terpaksa ditunda kerana bacaan ipu tinggi di kebykan tempat di negeri Selangor . So kami anak beranak pakat duk rmh jer memandangkan aku ada baby so agak tak sesuwaaaiiii bw baby kuar dr rmh..
hari kedua cuti jerebu aku ke sklh tuk taklimat daftar sso..aku gi jam 9 pagi dan blk jam 11 pagi... wpun sekejap jer berada di luar rmh hidung aku dah berhingus.. See betapa teruknye penangan jerebu di malaysia ni!
Hari ketiga jerebu suasana luar nmpak kuning jer...pelik kan...mmg kompom x kuar rmh ler.. menurut media sosial ..jerebu kuning tu ialah udara beracun...eeee...takutnye..
so duk rmh je le...
Hari ke4 masih bercuti dan kami masih di rmh ..berkurung je dlm rmh...
dan Alhamdulillah bacaan ipu hr ni semakin menurun dan esok sklh dibuka semula...lega tasanye...blh menyelesaikan tugas2 yg sedia ada di sklh..
Semoga selepas ni xde lagi jerebu..coz aku sdh rindu pada langit biru...


ok bye...adios...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan