Khamis, 22 November 2012

Surat Pengesahan Lantikan DG41 ( Guru PJJ )






Alhamdullilah.... pd pg selasa yg indah (20/11/12) dpt sms dr kerani sklh... 
"salam , srt sah lantikan akak dah sampai "....hbs baca je terus ucap Alhamdullilahhhh... hepy sgt ! Act, srt ni sampai pd ptg 19/11/2012 (isnin).. pg selasa br kerani teringat nak sms aku.. hehehe

Cepat jugak SPP buat keje (  tq byk2 ye SPP ), dlm sebulan ++ camtu dah dpt srtnye... aku htr srt jwpn terima twrn awl bln 10.. 19/11/12 dah dpt srtnyeee... wah2, x lama lg dpt gaji baru + tunggakan 2 thn gaji  uuuuu ! sukenyesukenye... : )

Tp menurut kerani gaji, In shaa Allah.,bln Mac 2013 br dpt gaji br + tunggakan tu.. hmmm...xpe2 awal ke cepat ke, janji dapat ! dan2 tu gak aku berangan mcm2...hehehhe... duit x dpt lg ni , berangannye bkn main !

Ptg selasa tu aku pi ambik srt kat opis dan hr rabu aku isi borang dan sertakan dokumen2 dikehendaki tuk urusan Pengesahan Jawatan DG41 pulak... pastu serah pd kerani utk tindakan selanjutnya...

Diharap dgn pertukaran title ku dr PPPLD ke PPPS ini dpt meningkatkan lg mutu kerja dan motivasi diri dlm mendidik ank2 murid di sklh dan mnjd ibu/guru yg blh mmberi inspirasi kpd anakanda2 ku dan ank2 didikku...serta berolehi keberkatan  hidup  di dunia dan di akhirat dr ALLAH SWT , Amiiiinnnn..  : D

adios... 




5 ulasan:

  1. tahniah oni ya. . .kita senasib cuma saya terima surat twrn 4/11/2012

    BalasPadam
  2. terima kasih...
    di sklh saya ada 2 ckgu br dpt srt twrn awal bln 12 hr tu...
    dpt srt lambat,lg byk tunggakan gaji dan elaun yg akan ckgu dpt !
    anyway, saya ucapkan tahniah buat cikgu yg akan akan dilantik dg41 x lama lg...

    :D










    BalasPadam
  3. salam onni...wah seronok lah awak menunggu bulan jatuh ke riba... awak konvo bila ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. wsalam...
      cik rozanita.. Alhamdullilah, rezeki dr Allah... saya konvo nov 2010..
      online spp nov 2010.. :)

      Padam