Isnin, 22 Jun 2009

camping kat morib 2009, caya la.......

ya.... akhirnya berposing penuh keriangan bersama
PR NANI sambil diperhatikan oleh Yaya. Aik, yaya lagi...!
ish3X... eko pun nak interprem.... emmm cam mak Nani la jugak!
perasaan cukup bangga kerana berjaya mendrt
dengn slmt sambil diperhatikan oleh Yaya dan
Sophea.


selamat mendarat dlm keadaan cemas, kelihtn
Yaya n Sophea berkejar2 utk mlht keadaan kami
yg dlm keadaan terhoyong hayang! nasib baik x terbabas
kat dlm tasik tu....... pucat lesi aku !

masa ni takut giler, mcm2 le aku pkir masa ni.
cuba tgk tul2, fasi pompuan tu br nak tolak kami
aku dah siap jerit bagai ! hehehehe .... gayat woooooo!

aku tgh berjln di atas jmbtn gntg . letih giler aku
siap pecah peluh le......
aku sedang giler gigih berjln di atas papan sekepg
wuuuuuuu,, penat giler!


berposing lagi...... ishhh, kak nani ni ..., tido la
pulak! rosak gambar glamer i tau .......

berposing lagi, masa ni aku dan ank2 lum mandi.

cikgu2 skbk2 ( puan2 belaka ye !) . aik mana muka aku ? ooooo, masa
ni aku n ank2 pegi mandi kat chalet.

aku n kwn2 kat high rope. terpegun melihat
UFO agaknye...... pergh, Kak Sal mantain vogue!




pada 19-21 jun yg lepas sk aku ada wat camping bg unit beruniform. semua guru terlibt dlm program ni. sk aku wat camping kat kem al-azzhar, morib. mmg best sgt n enjoy with all my friends. aku n kawan2 siap bw ank2 gitew n tido dlm khemah. 1st nite kat kem tu, aku xleh tido pasal bdk2 lelaki n perempuan bising sgt! smpai kul 3.30 pg, ada lg bebdk boys yg wat bising. disebabkan aku sdh hlg sabar, aku pun panggil those boys n denda mrka berdiri selama 1 jam jadi jaga kat setiap penjuru kwsn khemah tu . x sampai sejam aku lepaskn sorg2 msk khemah pasal aku tgk those boys dah pakat2 menguap.... ha.. br tau nak tido! lps tu aku rs aman sgt walaupun aku dpt tido 4 jam je dlm khemah tu.
hr ke-2 di kem, ada le pelbgai xtiviti yg dilakukan antaranya acra mkn2 ( yg tu wajib le) n high rope. perghhhhhh.......... mmg best n kelakar pun ada.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan